Co když se něco rozbije?
Pro případ způsobené škody je pojištěná jednak firma Vadana u České pojišťovny, jednak má každá hospodyně uzavřenu pojistku na škodu způsobenou při výkonu povolání.

Co když mi hospodyně “nesedne“, nebude se mi líbit?
Zhruba po měsíci spolupráce Vám volá jednatelka firmy s dotazem, zda jste spokojená, co by se mohlo zlepšit a jestli si nepřejete nějaké změny včetně změny hospodyně.

Co když mám doma kancelář, ve které podnikám?
V tom případě si dáváte část úklidu do nákladů. Máme zpracovány dva typy smluv, jednu pro fyzické osoby a jednu pro podnikatele.

Co když bude hospodyně nemocná?
V případě, že bude hospodyně nemocná, zavoláme Vám a Vy se rozhodnete, jestli chcete náhradu nebo jestli si přejete návštěvu vynechat (v takovém případě Vám samozřejmě nebude fakturována).

Co když budeme na dovolené?
Návštěvu jednoduše telefonicky zrušíte (nejpozději 24 hodin předem) a my Vám ji nebudeme účtovat.

Co kdyby něco ukradla?
Zatím se nám nestalo, že by hospodyně v některé domácnosti něco ukradla. V takovém případě by situaci řešila policie. Ale nemyslete si, i hospodyně se bojí, aby nebyly obviněny z krádeže třeba dorůstajícími dětmi. Po každé z nových pracovnic požadujeme výpis z rejstříku trestů.

Jak jsou hospodyně vybírány?
Každá hospodyně začíná v domácnosti jednatelky firmy. Teprve po několika návštěvách navazuje praxe s některou služebně starší kolegyní, jednorázové úklidy, zástupy za nemoc a dovolené – a po takovéto praxi první vlastní klient.

Co pracovně právní vztah?
Naše hospodyně pracují na řádnou pracovní smlouvu, jsou zaměstnankyně firmy Vadana spol. s r.o., nemají vlastní živnostenské oprávnění. Pro klienta proto vůči nim neplynou žádné další povinnosti.

 
 
Hospodyně do domácnosti   |   e-mail: vadana@vadana.cz   |   webdesign: www.eddo.cz 
 
de uk cz